Daha önceden de yazmıştım, yemek yemediğim sürece ağzımın içi hep böyle yapışık... bitmedi gitti. Boğazımda da bir düğüm yutsan yutulmuyor, çıkarsan balgam gibi çıkmıyor... mide bulantıları bitti de bu yadigar kaldı sanırım... ilaçsız bir çözümü yok mudur bunun? Var mı benimle aynı durumda olan? :(