Kızlar bu aralar cok sağlıksız besleniyorum ne yicemi bilemiyorumm :/ acıkınca hemen abur cubur saldırıyorum doyuyorum. Böle oturup insan gibi yeme alıskanlığı yok esimde üç vardiye calısıyor mesela ortadayken yemek yapmıyorum kafama göre takılıyorum. Bazen asırı sekere kaçtığımda vücudumda iğne batması gibi sorunlar yasıyorum siz nası besleniyosunz dikkat edebiliyomusunz