izelyzc Kızlar bildiğiniz gibi çoğu diş macunları gebelikte zarar veriyomus bebeye ve anneye siz hangi diş macununu kullanıyorsunuz
Noyan izelyzc gerçekten hiç duymadım şuanda 39. Haftanın içindeyim ilk 4 ay. Mide bulantısından dolayı diş macunu kullanırken çok zorlandım midem bulanıyodu
198723 izelyzc Günde 2 defa diş fırçalayan ben midem bulandı ilk 5 ay macundan limon karbonat tuz sirke böyle şeylerle fırçaladım sonrası farmasinin macunu ile fırçalıyorum
Mickeylover Ben eyüp sabri tuncerin doğal içerikli diş macununu kullanıyorum en azından doğal yeşil bantlı olanlardan 👍🏼
Deletedmom138 198723 dişinize yapabileceğiniz en büyük kötülüğü yapmışsınız öyle fırçalamaya devam edersiniz 5 seneye dişleriniz elinize dökülür yapmayın
198723 Deletedmom138 Evet biliyorum aşındırdım dişlerimi ama banyoda macunu gördüğüm an bitiyordum dolaba kaldırmıştım artık çok şükür öyle değilim artık
minnakfasulyecim izelyzc Tövbeler olsun biz niye nefes alıyoruz o da zararlıdır yaşamayalım kızlar hamileyken mumyalasınlar bizi 9 ay sonra açarlar 😂😂hiç duymadığım şeyleri duydum görmediğim şeyleri gördüm burda süpersiniz ya
Deletedmom138 198723 bende arada muz kabuğunum iç kısmı ile ovalıyorum dişe çok iyi geliyor tavsiye ederim
Gaazell izelyzc İçinde titanyum dioksit isimli kanserojen madde olmayan diş macununu kullanabilirsiniz.
Elizvedeniz izelyzc diş macununu yutmuyoruz ki zarar versin ağzını düzgün çalkaladıktan sonra bence neyle fırçalarsan fırçala zararı olmaz🤷🏻♀️
Ebru-isil Florür zarar veriyor diye biliyorum. Florürsüz diş macunu kullanabilirsin. Ben migrostan biomed alıyorum.Hamileliğin en başından beri kullanıyorum. Bu çeşidinden alıyorum doğal içeriği yüksek olan çeşidi. [url=https://hizliresim.com/w14SCk][img]https://i.hizliresim.com/w14SCk.jpg[/img][/url]