Dilayozy Merhabalar bugün kontrolüm vardı sat a göre 26+6 olmam gerekirken bugün 25+6 olduğunu öğrendik, bu zamana kadar hep birebir gidiyordu çok canım sıkıldı bu haftalarda neden 1 hafta geriden geldiğini anlamadım😔
hunilimom Dilayozy 1 hafta geriden veya ilerde olması çok sorun teşkil etmiyor ilerleyen haftalarda yakalar haftasını üzülme
Faray Dilayozy dilerim hiç bir sorununuz yoktur, benimkinin geriliği 3 haftaya çıktı kordosentez yaptırdık sonucu inşalla iyi çıkar.
Esmer000 Dilayozy canlar ultarson sef gosdere biliyo bi hafta ireli veya bi hafta geri gosteriyo bendede geride diktir adetin gununden hesapliyo tahmini dogus vaxti qoyurlar mayalanma gec ola biler ondan ola biler bebek qayet iyise korkmayin esas salikli olsun
Deleted5544 aynısını yasıyorum sabah soru sordum ama yanıtlayan olmadı. 25+1 im ama 24+1 çıktım ultrasonda. gece uyuyamadım ya daha da ilerlerse diye. ne olucak düzelir mi bilmiyorum insallah düzelir 😔
Kardelen_des Kafanıza takmayın lütfen. İlk gebeliğimde benim de öyleydi. Sonra gelişimi öne geçti sonra stresli zamanlar geçirdim gelişimi durdu bunlar normal şeyler. İki haftaya kadar normal sayılıyor
Dilayozy Kardelen_des inşallah dahada açılmaz ara çok üzüldüm, zaten rahim ağzı kısalığıda var ben alsın diye bakarken geriye düşmesi üzdü
Deleted5544 Dilayozy ben dayanamıycam kontrol süremdeyim zaten bu hafta yine gidicem düzelmis olur insallah. sizinkide düzelir umarım 🤲🏼
Dilayozy Faray inşallah 🙏🏻 Birşey çıkmaz siz kaçıncı haftadasınız, bi anda mı 3 hafta geriledi yoksa aradaki fark zamanlamı açıldı?
Deleted5544 Dilayozy 3 gün önce cumartesi gittim. detaylıda yani 1 ay önce 2 gün fark vardı. bir sonraki hafta 5 gün oldu fark. simdide 1 hafta oldu. ama kan tahlili icin devlete gittiğimde geçen hafta pazartesi günü günüyle uyumlu cıkmıstı acaba makinadan dolayı mı cıkıyor bu fark hic emin olamıyorum 🥺
Dygggkcr Deleted5544 makineden ve bebeğin pozisyonundan küçük farklar olabilir. Doktorlar da zaten iki haftaya kadar normal diyor kafanıza takmayın
Dilayozy Murvetuguracar geç döllenmedir muhtemelen, benim yeni olunca endişelendim, en başından beri uyumluydu 26. Haftanın Sonundayım 25. Haftasonun sonu gözüktü
Dilayozy Faray 25 mi gözüküyor o halde yoksa 31 mi olmanız gerekiyordu, inşallah gelişimini toparlar biran önce, ekstra beslenmeniz için bişiler yapıyormusunuz
Dilayozy Esmer000 evet ama en başından bu zamana kadar hep son adet tarihine göre uyumluydu nolduysa bu randevuda 1 hafta fark çıktı🙄
Faray Dilayozy 25 gözüküyor, genetik hastalık olabileceği düşünüldüğü için bazı testler yapıldı yemek yemem aynı ekstra bişey yapmıyorum.