E devlete girin orda arama butonu var oraya e nabız yazın, kayıt oluşturmadıysanız once kayıt oluşturuyorsunuz cep Telefonunuza şifre falan gonderiliyor. Sonrasında tum tahilillere bakılabiliniyor tahlillerim diye bir yer var ordan. ama sağlık ocagında yapılan tahliller sisteme cok gec düşüyor sebebini bende bilmiyorum demişti aile hekimi. O yuzden orda yaptırınca barkod numarasını alıp labimden bakmak daha mantıklı.