Betyyy Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde tam 22 haftalık hamileydim kızım 444gram 26cmdi oğlum 419gram 25cm di sizce kiloları normalmi doktorada soramadım o telaşla
Mebos Betyyy 37+3 olduk cumartesi gittiğimizde 3177 gr çıktık bakalım çarşamba tekrar Gidicez ne kadar olduk bilmiyorum
BadeYaman 32+2 1800 az geldı bana doktor haftasıyla uyumlu dedı gercı ama burda okuyunca bızımkı az gelıyo 😭
Betyyy BadeYaman bilemedim ama bence normal gibi yani doguma kadar 2 buçuk 3 kilo arası olsa iyi olur