Ursavasipek1998 Kızlar sizce fazla kilo gebe kalmaya engelmidir ben 88 kiloyla diyetisyene gittim vücudun da yağ oranı çok fazla buda yumurtalıklarını etkileyebilir dedi kilo vermeye başladım şuan 82 kiloyum biraz daha kilo vermek istiyorum inşallah gebe kalırım
Deletedmom317 Ursavasipek1998 evet arkadasımdada hiç sorun yok eşindede. Kilodan kaynaklı demiş dr ama o veremiyor
Merbe61 Ursavasipek1998 92 kılo ıle hamıle kaldım 120lılolarla hamule kalanlar var bu platformda tabi etken olabılır ama ben cok bagrastırmıyorum sadece kılo vermen ıyı olmus zaten kılo alınıyor ama kilonın oyle abartı degıl bıraz daha versen çok daha rahat hamıellık gecırırısın
Baharbal Ursavasipek1998 ben 101 kilo ile hamile kaldım canım kiloyla değilde hormonlarla alakalı ben çabuk kilo alıp veriyorum doktora gittim hormonların birden yükselmiş yumurtalıkların düzgün çalışmaz 5 kilo ver hamile kalırsın demişti 2 kilo verdim hemen hamile kaldım
Baharbal Ursavasipek1998 arkadaşım 65 kiloydu ona da aynısını söylemiş 58 kiloya düşünce hamile kaldı
Ursavasipek1998 Merbe61 kilo almam adet düzenimi bile bozdu normal de benim adetim hep düzenli olurdu kiloyu alınca düzen bozuldu çikolata kisti oluştu
Nino Baharbal bir arkadaşım kiloluydu bir bebeeği oldu sonrasında 9 sene olmadı .hep uğraştılar sonrasında denemeyi bıraktılar. Kız yüzmeye gitti spor falan kilo verdi ehliyet falan aldı kafasını dağıttı vs snrasında hamile kaldı. Bnce kilo +psikoloji hamile kalamamada bir etken.
Ursavasipek1998 Nino bende ikisi de var işte o yüzden kendimi spora yönelttim hem kilo vereyim hem de kafam dağılsın diye
Merbe61 Ursavasipek1998 ozaman kılı verıceksınız sızın bunyenızle alakalı benim hep duzenlı kılo ne gebelıgıme ne adet duzenımı bozan bir etken degıl
Baharbal Ursavasipek1998 herşey normalse kalırsın canım etraftan duyduğum kafaya takmayı bıraktığım zaman hamile kaldım diyorlar
Nino Ursavasipek1998 kesinlikle doğru karar arkadaşım takmamak zor biliyorum ama biraz unut okendiliğinden gelir inşallah 😉
Havvamurat Ursavasipek1998 ben inanmıyorum kilodan kaynaklı öldüğüne 2gebelikte de 96 ile kaldım ama tabi bizim tüp bebek çift taraflı sorun var bizde ama kilodan olsa tüp bebek de tutmazdi
Csnsu Havvamurat canım bnm sıkıntı hamileliğim kanamam var progestan kullanıyorum iğnesınıde kullanıyorum yatıyorum hiç kalkmıyorum bol su içiyorum 3 litre fln sdce wcye klkıyorum annem bakıyo yani ymk olarakta et balık yıyemıyorum kusmam yok ama öğürtüm var kokudan tiksinti geliyo ki ben baliğa bayılırım asla yiyemem görmekte istemiyorum ekmk hamur işide yok tabiki kuş kadar yıyorum
deryakuralerturk Kilobun tamamen etkisinin oldugunu dusunmuyorum ben ilk evlendigimde doktora gittim kilon tembellik yapabilir yumurtaliklarinda dedi evliligimin 7.ayinda hamile kaldim suan 6 haftalik hamileyim ve 120 kiloyum
Aysema Ursavasipek1998 Merhaba. 88 kilo ile hamile kaldim. Ama hamile kalmadan önce kilomu cok kafama takiyordum. Geceleri uyuyamiyordum bile o derece. Cocuk yapmaya karar verince doktora ilk sorum kilom oldu. Tepkisini hic unutmuyorum. Senin kilonda ne var bana ne kilolu kadinlar geliyor ve catir catir doguruyolar dedi🙈 Kilo tek basina bir etken degilmis. Sonrasinda ki testlerim zaten temiz cikti ve cok sukur su an hamileyim. Su an 26 haftaligim ve hic kilo almadim. Ilk aylarda 6 kilo vermistim. Mide bulantilarim gecince yavas yavas verdigim kiloyu aldim. Su anda da yediklerime dikkat ediyorum. Size tavsiyem kendinizi sirf bu yuzden strese sokmayin. Cocuk dusunuyorsaniz mutlaka diger tahlillerinizide yaptirin. Ins en kisa zamanda da o guzel haberi alirsiniz💞