Es_69 karaduman Kuzum kanamayi ne geciriyor merak etme guzel ilac ama fitil olarakk daha etkili😊 Ben kutuyu bitirdim. 11 haftada kese assagda dndi gerii kullanmayaa basladimm
Bellybuton karaduman ben kullandiktan 20 gün sonra iyi gelmisti. Kanama varsa biraz bekleyin iyi gelir.
tugce67-67 karaduman benim bi hafta içinde kesilmişti canım .leke leke geliyor sonra kesiliyor tamamen
Ael Ben 8.haftadan beri kullanıyorum ilk bi kaç kutu ilaç olarak içtim sabah akşam şimdi fitil olarak gece yatmadan önce kullanıyorum.. ilaç olarak kullanırken berbattım başımı döndürodu çok
karaduman Aksaanuuur ben fitil olarak içiyorum hastanede 3 gün kaldım ordayken normal içiyordum ilacı eve taburcu olunca fitil şeklinde veriyorum baş agrısı yapmıyor fitil olarak daha etkiliymiş onu duydum bende 21 haftalık hamileyim çok küçügüz biz daha dua et benim içinde canım rabbim şifa versin hepimize inş
Minikmucizr karaduman bende hastanede yattım 32+5 babada fitil verdi günde 3 defa kullan bir kaç gün dedi sancım çıkıyor çok erken daha rabbim bebeklerimizi sağlıkla zamanında doğurmayı nasip etsin en ufak kasılmada korku endişe yaşıyorum 37. Haftaya kadar sabır etmeliyiz😞😞🙏🙏🙏
karaduman Bellybuton rahim kısalıgı var canım bende o yüzden kullanıyorum ilacı sancı oluyor kısalıktan dolayı
Bellybuton karaduman gecmis olsun iyi gelir düzenli kullan sersemletiyo ama yinede kullanmaya calis 🌸
kitapkurdu karaduman ilk gebeliğim kayıpla sonuçlandığı için doktorum 2.de tedbir amaçlı kullanalım dedi 28.haftada bıraktık 🤷🏻♀️
haticee_mehmett0 karaduman 30 haftadır kullanıyorum birkaç saat sonra etki ediyor zaten ama iğneyi gece vurdurmayı tercih et bence daha rahat edersin
Senaeksi Ben de yatmadan önce fitil olarak alıyorum ama sabaha kadar kasık ağrısıyla yatıyorum sabah lavaboya gittiğimde ilaç da akıyor sonra ağrım gidiyor sizin de öyle oluyor mu @Ael