Arkadaşlar ben ilk defa yazıyorum. 8 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim. Bugün sağlık ocağından kan sonuçlarımı almaya gittim ama doktorun karşısında hüngür hüngür ağladım. Bende sürekli kansızlık oluyor ilaç kullanıyorum düzene biniyor bir süre sonra gidince tine çok düşük çıkıyor. Doktor bana bi hastalığın vardır yoksa böyle düşmez kan dedi. Adet olurkende çok kanamam olmazdı. Hadi doktora gidene kadar bana bir şey söyleyin çok kötüyüm 😥😞