HandeeKaraklck Bu çatlaklar için güzel bir krem var mı kullanan faydadını gören varsa yardımcı olabilir mi
Ygmr_kyl HandeeKaraklck ben gece gündüz hindistan cevizi yağı sürdüm hiç çatlagım olmadan doğum yaptım, pehlivan gibi bol bol sürüp giyinmeden bi süre bekledim, fazla kilo almamak da önemli
Eymensmom35 HandeeKaraklck Allah’a şükür bende de olmadı 38e giriyorm hergun bademyagı sürdüm bebek yagı kayısı yagı onemli olan olunca değil olmadan sürmek
Gaazell HandeeKaraklck Kremlere pek yönelemedim doktorlarım bana yağ önerdi bende saf zeytin yağı aldım aydındaki komşumuzdan onu kullanıcam. Diğer yağlar kıllanma yapıyormuş kremlerde sadece nemlendiriyor diyorlar etkisi olmuyor.
Ebru-isil Kişiden kişiye değişebiliyor çatlama olayı canım kullanan da çatlayabiliyor kullanmayan da çatlamayabiliyor.Ama ben lireac çatlak önleyici krem + kakao,badem ve Hindistan cevizi yağı karışımı kullanıyorum 31+4 deyim hiç çatlamam olmadı.
Ebru-isil HandeeKaraklck bende yapmadı bacaklara falan sürüyorum orda farkeden bişey yok karında biraz var ama hamilelikte zaten karın bölgesinde kıllanma oluyor doğumdan sonra geçiyor diyorlar.Badem dışında diğerleri de olur aslında
damlaege @HandeeKaraklck Ben farmasiden Dr.Tuna nın Aynısefa Kremini kullanıyorum gerçekten çok faydasını gördüm. Tabi kişiden kişiye göre değişir. Ben memnunum 😍