Karacasu Bugün kontrolüm vardı gittim bebek duvardan uzaklaşmış dedi doktor ortada duruyor beslenmede felan sorun olur şuan kalp atışları var iyi dedi pazartesi tekrar çağırdı yaşayan var mı bu durumu çok korkuyorum 8+5 haftam
nimet_52 Karacasu canım hiç yaşamadım böyle Bi durum bilgim yok Allah izin verirse inşallah birley olmaz Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sevcaaan Karacasu bende 9+4teyim ve dün kontrolümde doktorum aynı şeyi söyledi.. Akşamına lekelenmem oldu.. Kalp atışı görünüyor ama bende çok korkuyorum açıkcası..
Karacasu Sevcaaan Canım ben doktorumu değiştirdim çarşamba günü farklı hastanede farklı bir doktora gittim hiç bir sorunum yok bebekte çok sağlıklı hatta hareketlerini bile gördük. Bu doktor ilaçlarımı da kesti sadece vitamin verdi 4 Nisan'a da ense kalınlığına bakılacak. Tek doktorda kalma sakın. Benim 2 günüm gözyaşı ile geçmişti korkudan
Sevcaaan Karacasu aynen öyle çok büyük korku yaşatıyor, bende acil olarak başka Bi doktora gittim hareket ve kalp atışını gördü çok şükür.. Korkularla geçecek gibi bu dönem biraz