Bugün 38+1 günlük olduk. Oğlum Ege allah nasip ederse sezaryen ile ya cuma yada pazartesi yanımda olacak. Normal doğum korkum yüzünden sezaryen olacağım. Bir türlü spinal mi genel mi karar veremiyorum ama acı eşiği düşük biri olarak genel anezteziden yanayım. Doktorum da spinalin bebek için daha sağlıklı olduğunu söylüyor ama ne yapmam gerektiğine hala karar veremedim. Bir yandan doğum stresi, bir yandan acaba sağlıklı mı kime benziyor telaşları gerçekten zormuş son haftalar. Benim gibi olan var mı aranızda acaba :/