Esrakrc çok geçmiş olsun canım. Bende de gebelikte çıktı sğa bçbrekte büyüme. 20 li haftalarda teşhis koydu doktorum. Gerçekten ağrısı inanılmaz. Bende sürekli enfeksiyonu tetikledi ve kasıklarımdan sağ böbreğime doğru şiddetli ağrılar yaşadım bir ara serum ve antibiyotik almak zorunda kaldım. Ama korkma ben şimdi 35.haftadayım ve ilk zamanki gibi değil ağrılarım. Elbette ağrı var ama şükür daha hafif. Doktorun dediği gibi sol tarafına yat ve su tüket. Bir de derecesi önemli benim kinin genişliği 2.8 e ulaşmıştı 2.derece başlangıcıymış. Sendeki büyüme ne kadar şu an?