Dudubicerr [silindi] Ruviiseem cok guldum 😂 hamilelik diyince neden herkes zayiflara bebek doguramazsin kilolularada hakeret eder gibi konusuyor bilmiyorum bnde 50 kiloyum 47le hamile kaldm daha ywni 3 kilo aldim banada diyorlar doguramazsin taşıyamazsin catir catir cevabini veriyorum benden buyukte olsalar
[silindi] Dudubicerr canım ağzı olan konuşuyor vallaha zayıf bebegi taşıyamaz kilolu normal doğum yapamaz allah bildigi gibi yapsin biz hamişleri üzenlerin😂❤️❤️
Eren-Gokce Bende 45kg ile hamile kaldım şu an 57 kiloyum 35+5 olduk. İkinci bebeğimi doğurcam ama insanların geneli ilk çocuğumu normal doğurduğuma inanamıyor. Bence zayıf kadınlar daha iyi normal doğumda..
Merve2323 Deletedmom137 valla çok zor olmadı diyebilirim.hayatım da hiç 50’den yukarısını görmemiştim şimdi ise 50 de neymiş 😂😂 yemekten başka bişey yapmıyorum 😂
Aysenurr1 Elif380 bende 43le hamile kaldım şuan bilmiyorum ama sanırım 5 6 kilo aldım daha 18+2 yiz zayıf hamişlerrde bende varım😊 nasıl doğrucaksın diyenler var.. senin bebek tombiş olur zayıf insan bebeği besler diyen var bakalım görecez 😂
Hcruyr Birhemsire_anne yalnız değilsin 58 ile hamile kaldım 63 kiloyum şuan 27 haftaligiz . 1.72 boyum 😌