Yasmnguull aman o nasıl dua 😀😀 ben evlendiğimde 43 kiloydum sonra 13 ay içinde bi baktım tartılar 52yi gösteriyor ne oluyoruz dedim ömrümde 44ü görmemişim. Sonra 52 kilo ile hamile kaldım. Kendimi fazla şişko hissediyorum ama millet sen nasıl doğurucaksın diyor. 28+4 olduk şuan 59 kiloyum kollarım bacaklarım hala eski kıyafetlerime sığıyor karnımda son 1 aydır ancak belli olıyor her zaman bu çocukta bişey mi var diyen insanlarla karşılaşıyordum korkuyordum. Geçen perşembe tam 28 haftalıkken kontrole gittim bebeğim 31 haftalık göründü ultrasonda 1600 gramdı. Gaywt sağlıklı kilosu yerinde şükür. Göbeüin büyüklüğüyle ilgisi yok bence zayıflıkla da ilgili değil.