Kizlar bugun kontrolum vardi gittim doktor hersey gayet normal dedi kanala inmis dedi ama suni sanci icin cumaya kadar bekleyelim dedi 41 den sonra suni vericem dedi ebe bi baksn dedi çıktım ebe bakti doğurmak istiyr musn dedi eger istiyrsannbiraz aciklik icin zorliycam dedi suanda hic yok dedi baya ugrasti biarz agri sanci oldu bi parmak acilman var dedi ama kanama oldu simdi kanama hala devam ediyr ebe bu kanama normal dedi hala devam ediyr adet kanamasi gibi koyu bnde ped taktim simdi kasiklarim ve belimde agri var dogum olur mu kanama devam ederse gitmeli miyim