Benim de 13 Mart’ta olmam lazım bakalım ama yaklaşık 10 gündür karın ağrısı batmalar bel ağrısı var şişlinlikte çok iki kere test yaptım biri silik biri de negatif ama bir saat sonra filan o da pozitif olmuş ama ilk 10 dkkdan sonra geçersiz oluyor diye biliyorum hayırlısı artık Rabbim herkese nasip etsin inşallah hakkımızda hayırlısı🙏🏻🤗