Kızlar 20. Haftanın içindeyiz 2 haftadır tansiyon takibi yapıyor sağlık odağındaki ebe kendi doktorumla muayenem cuma günü ve hep 146.86 gibi değerler çıkıyor böyle bişey başına gelen oldumu gebelik zehirlenmesi falan olabiliyomus çok korkuyorum başına gelenler anlatabilir mi lütfen siz neler yaşadınız?