Ozgesah355 Kızlar bebeğin ilk hareketleri kasıkta mı hissedilir allahım resmen tekme gibi sol kasığıma vuruyor gibi hissediyorum heyecanlandım
deletedmom99 Ozgesah355 ayy hissedersin cannm artk tam hftasdasn bende ilk bebegmi 17 haftalk hissetmstm smdikini de 13+1 bugun hissettim😂
deletedmom99 Ozgesah355 yok cannm ilkini 6 aylk erken dogumla kaybettim insallah bunu kucgma alabilirim😕
Brc32 Ozgesah355 oğluşum olacak nasip olursa😊 ben 16.haftada falan tam anlayamıyordum içimde pıt pıt diye bişeyler oluyordu ama ilk defa iki gün önce tam hissettim 🤗😊
deletedmom99 Ozgesah355 aminn insllahh canmm sag saglim kavusurz insallah bebislermze bu arada cinsiyet ne😀
deletedmom99 Ozgesah355 yok canmm doktor 16 haftada soyluyorum ben dedi 19 nisanda ogrenicez insallah💕
Ozgesah355 Brc32 ben hep kelebek uçması gibi bişey hissediyordum bu ilk defa oldu 😍 benim de oğlusum oluyor erkek daha erken hissettirirmiş kendini 😍
Brc32 Ozgesah355 evet erkek bebek erken hissedilirmiş benim oğlum saten çok hareketli ilerleyen zamanda düşünemiyorum artık şimdiden böle hareketliyse 😊😊
Ozgesah355 deletedmom99 bende çok merak etmiştim canım benimki de inat göstermemişti😍 sağlıklı olsun da cinsiyeti hiç farketmez canım
Ozgesah355 Brc32 ayy öyle fazla fazla hissetmek bana da nasip olsun en kısa zamanda inşallah 😍 eşiniz hissediyor mu peki