Kızlar ayın 21 inde ayrıntılı randevum vardı. Bugün arayıp iptal ettiler doktor konferansa gidecekmiş. Ayın 14 üne yada 26 sina dediler. 26 sina aldım 14 u erken diye ama 26 si da çok mu geç olacak diye aklıma takıldı. Suan 20.5 günlüğüm. Ayın 26 sinda 23+1 günlük olucaz. Ayrıntılı ultrason için geç olmaz dimi haftamiz. Bana bi bilgi verin nolur.