Gulcan_89 Kızlar internette zencefilin baş ağrısına iyi geldiği yazıyor. Haftalardır migrenle uğraşıyorum. Baş ağrısı çekenler denediniz mi faydası oluyor mu? Bide biz zencefil çayı içebiliyor muyuz ?
Hayat Gulcan_89 Zencefil ve bu tarz bitki çayları rahimi kasıyor.Allah korusun düşüye sebebiyet vere bilir.Baş ağrısı kötü evet ama bebeyiniz herşeyden önemli
maviserceli32 Gulcan_89 Ebe, bana içme dedi. Bitki çaylarından uzak dur dedi. Bal yeme dedi. Pekmez önerdi.
Deletedmom210 Headstick diye mentollü bi krem var eczanelerde bulabilsin cok iyi geliyormuş stick şeklinde
Gulcan_89 Hayat allah korusun. Korkumdan içemedim zaten. Nane limon içebilirsin demişti doktor. Midem çok kötü olduğunda yapıyorum arada. Aşırıya kaçmıyorum. Umarım kötü bişey olmamıştır😔
Deletedmom210 Gulcan_89 evet canım ilac kullanmak istemeyen ve kullanımı yasak olan tüm anneler ve emzirme dönemindeki anneler de kullanabiliyor
maviserceli32 Gulcan_89 İçindeki bir maddeden dolayı alerjik olma ihtimâline karşı yeme dedi. Birde bal, damarları vs genişletiyor. Tehlikeli die duymuştum.
maviserceli32 Gulcan_89 Benim 26. Haftam. Yeme dedi. Bende çam balı yemiştim bir kaç sefer, boğazlarım ağrıyordu. Öyle deyince vazgeçtim. Zencefil vs hiçbirini önermedii
010795 Gulcan_89 doğurcam ve her gün yedim 6 günümüz kaldı bal kaymak manyagydm benim doktorum ise bir sey demedi kilo yapar dedi sadece :) internetten de arastrn herşeyi orda taze zencefil ile igili güzel bilgiler var.
Gulcan_89 010795 bu doktorlar neden farklı cevaplar veriyor insanın kafası karışıyor ☺️ Evet internetten bakıyorum genelde ama bitki çayı olunca emin olamadım