Yusufveannesi Serpilsevgi27 bana da yardımcı olun lütfen doktorumu değiştirecem bayan Dr. İstiyorum ve ilgili olsun hangisine gitmeliyim karar veremiyorum Doğumuma 1 buçuk ay kaldı
deletedmom99 Merhaba bende 13+1 sanko hanstanesi esra özkaplana gidiyorum diger gebelgnde selda hanmda gittim cok iyi bi doktor😀
deletedmom99 Serpilsevgi27 diger bebegmi kaybettim canmm bunda riskli gebelik doktoru esra hanm o yuzden selda hanma bikez gittydm esim hastnyi begenmdydi kucuk diye ama selda hanm cok guler yuzlu cok ilgilenyo 😀
babyelzn Mrb Arif Deniz e gitmeyi düşünüyorum fikri olan var mi ... defa life hastanesinde ... bir arkadasim önerdi
ZeHRAa Hatem Hastanesi Nazan Özdemir gidiyorum kızlar memnunum çok ilgili güler yüzlü 21+4 günlük gebeyim
Prenslerannesi Ben ncrde emel hanıma gıdıyorum cok memnunum ilk dogumumuda onda yapmıstım baya memnun kalmıstım