Mila4 Yook asla kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum . Herşeyden önce oda bir anne. Ama biz kadınların , böyle dönemde çok hassas olmasından dolayı hemen içimizde bir korku düşüyor o yüzden daha çok birbirimize destek olmak bana daha iyi geliyor. Dediğim gibi asla arkadaşımı kötülemek onu yermek amaçlı yazmadım , sadece onun gıyabında karşılaştığımız bazı kötü yorumların bizi yaraladığını bilmesini istiyorum insanların. Yoksa niyetim kötü değil Allah kalbimi biliyor