Mormenekse34 Sorun olmamasina karsin yumurta gelistirmek amacli kullanmaya baslayacgm bugun, gebe kalanlar nasil kullandinz faydasini gordnz mu??
Snszasla Mormenekse34 bana da verdi bu ay başladım yumurtam fazla olduğu için verdi sperm hangisini dölleyecegini şaşırıyor bu yardımcı olur dedi evet pahalı ben internet den aldım 200 TL ye adet olunca tekrar gideceğim bakalım ne olacak 🤷♀️
Pinkdreamss Mormenekse34 canım ben pro women kullanıyorum aynı içerik sanırım 200 TL aldım 3 ay kullandım sonuc alamadm doktor klomen yazdı artı pro women e devam dedi
Asilmom50 Mormenekse34 ben 3 ay kullandım canım üçüncü ayın sonunda hamile kaldım faydası olduğuna inanıyorum
Mormenekse34 Doktorumdan klomen ya da femara istedim, hormon ve yumurta buyume skintm olmaynca baslatmadi...
Mormenekse34 Tuqceee33 vitamin ve bi suru takviye icerikli gorunuyor, kaliteli yumurta icin 3 ay kullanmk gerekiyormus 300 tl bi aylik kullanim pahali da... Olsun da insallh faydasi olur
Tuqceee33 Mormenekse34 ben adetin 3. günü başlıyorum doktor kontrolü önemli siz kendiniz alıp başlamayın aksi halde kötü sonuç elde edebilirsiniz👍🏻
Mehtapakgl Mormenekse34 bizde bugün sipariş ettik, 2 kutu aldık. Ya inşallah bir faydasını görürüm. Adet düzensizliğimiz var mıydı
Asilmom50 Mormenekse34 takip yaptırdım canım aşılamayla hamile kaldım ben ama o vitaminin de faydası oldu çünkü ilk aşılamam tutmamıştı