Merhaba hanımlar 39 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı bebek doğum pozisyonu almış baş aşağı ama henüz kanala girmemiş dedi doktorum inmezse ne yapmak gerekir diye sorduğumda 41 e kadar bekliyorum olmazsa sezeryan planı yapıyorum ama daha 2 haftamız var herşey olabilir dedi bebek kanala ne zaman iner sizde de böyle bir durum yaşayıp normal doğum yapabilen var mı