Merhaba şu an 23+4 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini daha yeni yeni hissetmeye başladım sanki içimde pıt pıt bişeyler oluyor arada da tekmesini hissediyorum. Bakıyorum herkesin mi öyle diye yoksa daha net mi hissediyorsunuz. Çok kafamı karıştırıyor dünden beri ne tekme var ne de hareket kafama taktım normal bişey mi daha ilk gebeliğim