brnr09 Bende aynı canım bende bugün geldim doktordan yine yükselmiş bir hafta sonra tekrar bakılcak yine yüksek çıkarsa emar çekilebilir dedi karaciğer için çünkü kaşıntı fln yok bendede sadece safra kesesi taslarim var oda şuan ağrı yapmadığı için yükselme sebebi araştırılcak deniliyo ödüm kopuyor karacigerde problem vardir diye