Fatmazarif Kızlar bugün doktordan geldim kilosu 1320 gr olmuş gelişimi 1 hafta önde dedi normalde doğum haziran 5 olması lazım ama doktorum mayısın 20 yada 27 arası gelebilir dedi normalmı
Betulzeynep19 Fatmazarif normal canım benimde 27+5 normalde haziran 3 son gün ama doktorum 15 inden sonra gelebilir dedi
Omerinzevcesi Fatmazarif doğumla ilgilisi yok diye biliyorum ama neden öyle dedi doktorunuz bilemedim
Glsacar32- Fatmazarif 25+2 de 820 gramdı banada bi hafta önde demişti ama doğumla alakalı bişey söylememişti
Glsacar32- Fatmazarif ama bi yerde okumuştum önde gitmesi pek erken doğumu etkilemiyomuş ayrıca 39 38 li haftalarda doğsada zaten iyi yani 37 den önce erken sayılıy rahat olun:)
icenes Aynı tarihlerimiz benim de haziranının 4 ü bana da doktor bir hafta önce gelebilir dedi hayırlısıyla kucagımıza alalım inşallah🙏
Fatmazarif Omerinzevcesi galiba tahmini bir doğum tarihi söylemiş olabilir gibime geldi önemli olan sağlıkla gelmesi 🥰