Merhaba kızlar 18+1im bugün ilk defa karnımın sol tarafında bir ağrı var kramp şeklinde ağrı giriyor sizce bu neden olur bilenler var mı akşama doktora mı gitsem acaba eşim şuan yok akşamı bekliyeceğim maalesef yada endişelenmem gereken bi durummudur