Merhaba güzel anneler. Şimdi doktor kontrolünden çıktım. 33+0 faydık. Her şey yolunda gibiydi ta ki nstye girene kadar. Nstde ağrın var dedi doktor. Sancı vs hiç bişey hissetmiyorum ben aslinda. 10 gün sonra kontrol var ama o zaman bebekleri alırız dedi. Benimle aynı durumda olan var mı çok korkuyorum