26bebek26anne Kizlar 29 +4 gunluguz.ama acayip bir kasik agrim var adet oluyormusum gibi rahatsiz edici .sizce doktora gitmeli miyim ?
rabiamuhammet 26bebek26anne Hiç gecmiyormu canım bende 29+5 im bendede oluyor özellikle ayağa kalkınca
26bebek26anne rabiamuhammet dunden beridir var canim daha once bu kadar rahatsiz edici olmamisti viraz endiselendim .ama oglum dogum pozisyonuna gecmis onda mi ki diyorum birde
rabiamuhammet 26bebek26anne Olabilir benimde doğum pozisyonu aldığında inanilmaz bel agrim olmuştu kalkamadım o derece