Genelde besikten sonra küçük bi beşik ana kucağı tarzinda bişey alınıyor o ustteki de babynest uyurken filan dönerse kenarlari korumali oldugu için annenin içi rahat etsin diye alinan bişey 😊 yani bende bi alicam diyip bi vazgeçiyorum çok para gitti valla 🤷♀️😁