Arkadaşlar dün biraz temizlik yaptım. Akşam a bebeği çok zayıf hissettim gece kasıklarımda ve vajina üstünde.. Neyse uyudum dinlendim hareketler eski haline döndü fakat çok aşağıda hissediyorum.. bebek hareket ettikçe kasıklarım ağrıyor.. aşağı mi indi acaba ya da kanala ?? 32 den beri baş aşağıyız bu arada