AydnUfk İlk gebeliğimde 2 buçuk aylıktık mide bulantım hiç olmadı düşük ile sonuçlandı şimdi tekrar hamile kaldım yine mide bulantım yok. Bu durumu yaşayıp bebeklerini sağlıkla kucağına alan annelerimiz varmı yada hamileliği ilerleyen.
ozlemoz13 AydnUfk hiç midem bulanmadı, 28 haftalığız. O senin bünyenle alakalı bir şey canım, böyle olumsuz şeyler düşünüp kafana takma derim 🥰
_kucukanne_ AydnUfk benimde hiç bulantım olmadı ilk hamılelıgımde de yaşamadım bunda da hiç yaşamadım şuan 37 haftalıgız
Merdgn AydnUfk benim de bir düşüğüm olmuştu ve düşük olduğu hafta tüm bulantılarım birden kesilmişti. Şimdi 18 haftalık hamileyim. 12. haftada mide bulantım tamamen kesildi.. Demem o ki hiç öyle şeyler düşünme belli olmuyor.. :) Normal bunlar.
bus_ra AydnUfk bnde aynı senin gibi kaybettim be egimi şuan 6 haftalık hamileyim hala bulantım yok bende korkuyorum acaba yine aynı seyler olur mu diye Allah yardımcımız olsun insallah bu sefer saglıkla alırız kucagınıza
AydnUfk Ebru-isil Maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Kafama takıyorum ve korkuyorum içim rahatlaması için sormak istedim teşekkür ederim..🙏🏻🌸
ceylin4 Benimde hiç mide bulantım olmadi 23 haftaligim bünyeye göre değişiklik gösterebilir canım kafana takma🧡
AydnUfk bus_ra Ben 6 haftalık hamileyim bende korkuyorum belirtim yok ama bir çok yazı yazan annelerimiz şuan içimi rahatlattı rabbim hayırlısı versin bizlere tüm annelere 🌸🌸🌸
Neshuldem AydnUfk valla benim olmadı. Şuan, 27+4 olduk. Şükür bir sıkıntı yok. O kişiden kişiye değişir. Buna takılmayın. Siz yediklerinize içtiklerinize dikakt edin. Olumlu şeyler düşünün. Rabbim bir daha vermiş. Vardır bir bildiği. 😀