Merhaba kızlar. 2 hafta önce yaşadığım bi sorunu paylaşıyorum. Göbek bölgemde bir anda fotodaki gibi kızarıklıklar çıktı https://i.hizliresim.com/VfHhvl.jpg
doktorum kullandığım vitaminleri kesti geçmişti yani izleri kaldı ama kabartılar geçmişti iki gün önce tekrar kabartılar çıktı ve arttı. Dermatologa gittim. Mantar da olabilir egzama da olabilir dedi ve iki krem bir şampuan verdi. Kremler kortizonlu. Kafam çok karışık 2 gün kullandım rahatlattı ama kullanmaya devam etmeli miym bilmiyorum. Benim gibi bu tip bir sorun yaşayan oldu mu? 😕