Arkadaşlar doğumdan sonra saçlar çok dökülüyormus duyduğum ve yengemden gördüğüm kadarıyla. Tabi herkes ayni seyi yaşayacak diye birşey yok. Benim saçlarım zaten cok az çok işlem gördüğü icin ve bebek saci gibi . O yüzden şimdiden canlandirmaya çalışıyorum yağlar falan ile . Fakat şampuan konusu hep sorun oldu benim icin elidor yıllardır kullandığım ama yinede pek içine sinmeyen bir şampuan. Sırf diğerlerine göre tercih ediyordum. Fakat artık değiştirmek istiyorum. Gliss in yeşil serisi var adını tam hatırlamıyorum onu cok onermisler bilginiz varmı ? Birde ben kremli sampuanlari seviyorum cok guzel yapıyor saçı ama esim zararlıdır diyo köklerini yumuşatıyor diyor. Onerilerinize açığım şimdiden teşekkür ederim
(Işe yarayan bakimlarinizi da yazabilirsiniz😊)