Havvamurat Canım hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah evladını🙏Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🙏canım hem oksapar iğne hem de caraspirinin birlikte kullanılmasını özellikle Dr mu önerdi,ikisinde kan sulandırıcı çünkü🤔Ben de 6+3 günlük hamileyim.İnşallah sonuna kadar sağlıklı bir gebelik geçirip evladımı kucağıma alırım🙏🧿ben progestan fitil,hergün oksapar iğne ve prolutex iğne vuruluyorum.3 günde 1 proluton depot kalçadan yiyiyorum.onun dışında estrofem,folik asit,elevit pronatal ve tiroid için levitiron hap kullanıyorum(tsh 2,62 ama 2,5 üstü olanlar kullanmalıymış tedbir amaçlı).Bu jel fitilden daha mı iyi acaba,ben hiç kullanmadım.