Gamze-nil canım beşiğini annemler almıştı çilek mobilyadan ama sallanmıyo karyola gibi. Bizde oyüzden sallamak için ayrıyetten ana dizi aldık ufak bişey hem biyere gittiğimizde yanımızda taşıyabilceğimiz bişey. Bebek arabası almadık canım kışa denk geliyo lazım olmıcak diye yazın alıcaz inşallah. Bende araba kullanıyorum aşıya falan giderken eşim olmazsa yanımda diye aracımıza otokoltuğu olan pusetlerden aldık.