Csnsu Banamısın demiyo yatıyorum oyle eşim gelip doktora götürcek gene niye böyle oluyo 😔 gcen sene 10 mart esimin doğum gununde düşük yaptm yrın doğum günü nolur bişi olmasın
Ikizlerr Kahve şeklinde mi çünkü ben de pruloton ve crionel jel kullandım lekeler 1 bucuk ay da anca kesildi ben o iğnenin faydasını cok gördüm