Tugce1803 __birafitap__ evet engel canım enfeksiyon sana geçebilir gebelik olsa bile düşük olabilir direkt olarak döllenmeye engel olabilir
__birafitap__ Tugce1803 evet zaten evlendigimden beri istisnasız her ay enfeksiyon geçirdim çare bulamadilar en son antibiyotik verdi doktor her aksam kullanmam için meger esimden geliyormuş
Canan123 Sayısı gayet iyi ama ileri hızlı oranu 50nin üzerinde olması gerek diye biliyorum. Enfeksiyonu anlamıyorum ama olsa bile kısa sürede ilaçla atlatılabilecek bişey olaram görünüyo kafanıza takmayın bence hamileliğe engel bi şey olduğunu sanmıyorum
__birafitap__ Canan123 gittim hastaneye canım benim sonuçları kendi doktoruma gösterdim üroloji doktorunun ilaç vermesi gerekiyordu bu iltihap tüm sağlıklı spermleri öldürür dedi eşimin de gururuna dokundu sanirim gidelim diyorum sonra giderim diyor 😢
Tugce1803 __birafitap__ adetimin 9.günü hala bitmedi 2 aydır adetim gününde bitmiyor şu virüs olayı kalksın da doktora gidicem🤦♀️
Canan123 __birafitap__ evet maalesef erkekler öyle yapıyo. Araştırın belki bitkisel çözümü olabilir. Ama dikkate alınması gerek
Cerenn06 __birafitap__ Canım üroloji doktoruna sonuçları sizde gösterebilirsiniz eşim çalışıyordu sonuçlar için ben gitmiştim baktı anlattı ilk baktığı şey varikosel oldu yokmuş dedi ileri hareketli %38 felandı normalin altında dedi vitamin ilacı verdi devlet ödemiyor 300 liraydı bir kutu bitti 2. Kutu bitmeden ben hamile kaldım .
SEVTAP3418 __birafitap__ ben de iki defa boş gebelik geçirdim doktor sperm kalitesizliği dedi bizde mi acaba ölçtürmemiş gerekiyor birde hangi bölümde yaptırdınız süreç nasıl ilerledi yardımcı olursanız sevinirim
__birafitap__ SEVTAP3418 direl ürolojiye gitmiştik sperm testi istedi sperm testinde ölçülmüş biz birsey demedik kuzum medicalpark da yaptirmistik belki giderseniz siz de ölçebilirler
__birafitap__ Cerenn06 allah allah benim esimde ileri.hareket %30 ama.ona da birsey demedi hey allahım yarabbim🙄
Cerenn06 __birafitap__ Malesef her Dr önemsemiyor ben sevmiştim onun dışında bir sorun yoktu, ben tabi keçiboynuzu kürü de yapıp içirmiştim oda ciddi derecede etkiliyor sperm sayısını .
mavisimm __birafitap__ Canim evet lokosit enfeksiyon demek kadin dogum uzmani bilgilendirir zaten sizi o konuda. Ama sperm sayisi ve hareketi cok iyi, 30% ileri hareketli diyor ama sperm sayisi normalden cok fazla o yuzden dengeliyor. Endiselenecek bir durum yok canim.