Deniz8932 Kızlar 36 +3 haftalık hamileyim dün sancim çıktı nstde ve son 3 gündür aynı adet kanaması kadar bembeyaz akintim var kilodum aynı süt kesiği gibi oluyor nedir bu bilen varmı yaşayan yada
zntrkn Deniz8932 canım enfeksiyonun var bence ama yine de doktora git benim doktorum da sorar beyaz akıntın var mı diye enfeksiyon belirtisiymiş
Aysegul33 Deniz8932 ha daha sivi senin benimde mantar olmustuda lor gibiydi vala internette arastirincada boyle tabirler cikiyo nasil anlatalim baska turlu 😊 ama sıvi normal beyaz akinti galiba bahsettigin yanma kasinma yoksa bi sorun yoktur heralde