Kızlar son 14gün normal düşünüyorum çok korkuyorum nasıl yapıcam sorusuyla ne uyuyabiliyorum nede kendimi iyi hissediyorum aranızda böyle çok korkup normal doğum yapanlar var mı 14gün var lakin hiç bir doğum belirtisi de yok sizler kaç haftalıksınız nasıl doğum yapacaksınız gelin konuşalım 🤰🏼