Humbas Selamun Aleykum hanımlar. 23+4 üm suan. Ve bu zamanlarda temizlik yapmak istemeyenler oluyormuydu. İsteksizlik, üşengeçlik, boşvermislik... varsa bundan nasıl kurtuldunuz acaba ??
yefeninannesi Humbas ah birde çalışıyorsan hiç istek gelmiyor temizlik yapmaya yorgunluğun üstüne üşengeçlik geliyor birde 2 yaşında beben varsa 🤦🏻♀️
yefeninannesi Humbas size önerim müzik açın ve başlayın başlayınca bir enerji istek geliyor yoksa düşününce daha da gözünde büyüyor insanın Birde hangi tarz müzikler sizi canlandırsa açın motivasyon sağlar 👍
mlsmrtgll Humbas 8 haftalığım aynı senin gibiyim sanırım birazda mevsim geçişinin etkisi var üstümüzde
Duygunecla Humbas Temizlik yapma zamanı gelince ağlayasım geliyor valla 😔 hamilelikten önce hergun seve seve yapardım.Simdi yapmasam icim rahat etmiyor..yaparken of pof yeter biktim diye diye yapıyorum 🤭
Davetsizmercimek Bu ikinci hamileliğim sadece ilk üç ay öyle oluyordu bende . Sonra toparlanıp aşırı temizlik yapıyordum bende 23 haftalık hamileyim 20 aylık çocuğum var düşün dinlene dinlene yapıyorum işte.
Sevda12 Humbas o haftalarda bende öyleydim. Sana tek önerim biraz sal gitsin kendini sorgulama bende hep temizlik yapıyordum evde. Şimdi 39+5im her ağrım olduğunda doğururum belki diyip evi temizliyorum temiz olduğu halde. Şimdiki aklım olsa gezer tozar bebeğin alışverişini yapardım o haftalarda keyfini çıkara çıkara. Son aylarda zaten evdrn çıkamıyorsun ha diyincr o yüzden ev hep derli toplu oluyor. 35 36 gibi doğum çantanı hazırla ütüleri yap bebişi bekle. Bana biri bunları söyleseydi o kadar temizlik yapmazdım nerden bileyim son ayların bu kadar zor geçeceğini 🤷🏻♀️