Bende çok korkuyordm düşünüp duruyordum sürekli kafamda kuruyordum nasl olcak die 35+2 olduk akışına bıraktm ama normal doğuramayacağm dr la konuştum zorla olacak bir şey değil istemen lazım önce içinden gelecek dedi sezeryanda daha rahat edeceğimi düşünüyorum perşembe günü kontrolümüz var gidince sezeryan gününü belirleyeceğiz artık hakkımızda hayırlısı