SudeT [silindi] [silindi] bende 7+1 de kalp atışının çok az olduğunu öğrendim :( kesede ufakmış düşer büyük ihtimalle dediler ama gelişedebilirmiş tabi ben biraz daha beklemek istiyorum tabi inşallah gelişir ve ilerleyen haftalarda duyarım kalp atışını suan 7+5 teyim
[silindi] SudeT hayırlı sı olsun canım bebek saglıksızsa düşer sağlıklıysa yaşar inşaallah her şerde Bi hayır vardır böyle düşün