Kızlar 12+5 haftalık hamileyim. Dünden beridir ishal problemim var ama ateş istifra vs yok. Eşimle aynı şeyleri yedik fakat ben etkilendim 😑 birde iki gündür vajina da kaşıntı ve akıntı vardı sanrm mantar okadar da dikkat ediyorum fakat oldu işte. Sirkeli suyla onun etkisini azaltmaya çalışırken üstüne ishal tuz biber oldu 🤦♀️ Benimki gibi bu durumlardan muzdarip olanlar var mı ?