Sumeyra97 Doktorun verdiği dostinex ilacini 2 kere kullandım sadece igneden sonra kullanmadim etkileşimi olmaz diye belki zarari olur dedim kullanmadim ondan mi olmadi acaba 😢😢
yvsz Sumeyra97 bunun kararını doktorunuz verseydi keşke. :( Ayrıca doktorunuz hangı gun test yapmanızı soyledi
Frkn5346 Sumeyra97 iyi olsun bizede at çıkmayan hiç bir zamn çıkmaz bence inş vardır resimi bizde atarmisin bakalim
Sumeyra97 Sevdiss_17 valla attim çöpe ya sonradan çıktı yanlıştır diye attim eşim umutlanmasin görmesin dedim
Sumeyra97 Ozlemzeynep ne kadar sonra ciktigini bilmiyorum bi kenara atmıştım sonra bi bakayim dedim hafiften vardi pembeleşmişti bi değişikti yani
Sevdiss_17 Sumeyra97 benim gecn ay cok basima geldi bu test dordude silik cikti ama bekleyip cikmisti adet oldum 2 gun sonra tekrar yap
Sumeyra97 Sevdiss_17 aynen bakalim doktor dedi hamile degilsen 30.günde olursun olmazsan test yap dedi bugun 28.gün birden gaza geldim yaptım işte
Nuriay Sumeyra97 uzulmeyin benim de cikmamişti ama adet gunumde baktim olmuyorum geceydi yaptim oylesine ve çok zor gorulen bi cizgi vardi
Nuriay Sumeyra97 evet hamileydim sabahi ilk idrarla tekrar yapmiştim sabah namaziydi 5 6 dakika icinde 2 ci çizgiyi gorunce esimi uykudan uyandirib soyledim Ama sonrasinda kayb etdim malesef 😔😔
Nuriay Sumeyra97 Allab razı olsun kismet canim Rabbimizin bir bildiyi vardir elbet bu 2 ci kurtajim di simdi 3 cu gebelige korkuyorum bi 3 4 ay geçsin bakalim Rabbim yardimcimiz olsun