Ilknur_degrrli1 Kızlar suan 35 haftalik hamileyim bebegimde gelisim geriligi var suan kilosu 1900-2 kilo arasi doktor 1 ay geriden geliyor dedi oysa 30.haftaya kadar tombik bebek diolardi 37 de sezeryan la alicaklar bebegim.kuveze girermi ki bole olup dogum yapan anneler varmi yardmm.
candanote Ilknur_degrrli1 Canım 37 erken dogum olmuyor 34 den sonra akciğer gelişimi tamamaladığı için sorun olmaz inslh. Doktorun ne dedi tam olarak sormadın mı?
Evita Ilknur_degrrli1 37 o kadar da erken değil. Küveze alırlarsa da panik yapma o onun iyiliği için. Stres olma da bebeğin o iki haftayı iyi geçirsin karnında. Başlığı bile çok umutsuzca atmışsın, yanlış anladım, içini karartma.
Arzuderinn Ilknur_degrrli1 Ya ne alaka benim doktorum riskli gebelik uzmanı bi profosor. Benim bebeğim 32. Haftada 1800 gr ve gelişimi çok iyi dendi. Neye gore geride anlamadim ben hemde 1 ay... 4 kg mi doğmalıymış bebeğimiz. Benim oğlum 38+4 de 2960 doğdu gayet sağlıklı bir şekilde. Başka bi doktoradami görünseniz acaba
Ilknur_degrrli1 candanote canim gittigim doktor perinatoloji uzmani devlete kendi doktorum minyon bir bebek dedi suyu biraz az oyuzden gozuk kacinci haftada dogum yapacagimizi solesinler dedi ama gitmemle yikildim 1 ay gelisim geriligi oldugunu soyledi doktor bir bebegin saglikli olmasi icin 2.500 gr olması gerekiyormus int de ole yaziyor bizimki 1.900 gr ole uzldm ki zayıf olshn hic onemli deil yeterki saglikli olsn
annesininpirensesi candanote bebekde gelisim geriligi oldugu icin erken dogum sayiliyor canim 37 haftalik cikiyo sma 4 hafta geri sayiliyo
Ilknur_degrrli1 Arzuderinn canim gittigim doktor perinatoloji uzmani devlete kendi doktorum minyon bir bebek dedi suyu biraz az oyuzden gozuk kacinci haftada dogum yapacagimizi solesinler dedi ama gitmemle yikildim 1 ay gelisim geriligi oldugunu soyledi doktor bir bebegin saglikli olmasi icin 2.500 gr olması gerekiyormus int de ole yaziyor bizimki 1.900 gr ole uzldm ki zayıf olshn hic onemli deil yeterki saglikli olsn
Arzuderinn Ilknur_degrrli1 farzet ki 2 kg şuan. Haftada bir bebek 250 gr alıyor diyorlar 39. Haftada doğum yapsan 1 kg daha almış olur 3 kg da bence sağlıklı ama şimdi hafta hafta gelişim için mi böyle dediler acaba orasını anlamadım. Inşallah sağlıkla kucaginiza alırsınız önemli olan o
annesininpirensesi Ilknur_degrrli1 canm bende 35 haftaligim 2 kilo bebegim gelisim geriligi var ama doktir 2 hafta geri dedi sana nasil bir ay diyo ki burde benim suyum az her gafta kontrole gidiyorum bana sezeryan yapariz kuveze girer demisti bu hafta suyum artmis biraz boyle iyiye giderse bekleriz almayiz notmal dogum bile ola bilir dedi
Ilknur_degrrli1 annesininpirensesi gercekten 35 hafta 2 kilo iyimi dedi ya bana nie bolr drdilet ki benimde suyum 32 haftadan beri az ama doktor sinirda sikinti yok 2 haftasonra sezeryanla alicaz dedi birde benim.bebegim dönmedi yan yatiyor ozeldeki doktorum donmeyen bebekler minyon olur dedj devleteki perinatoloji uzmani 1 ay geriden geliyor dedi ben anlmadmya allahm zayif olsun gerçekten hic onemli deil yeterki saglikli olsnya
Tugcem92 Ilknur_degrrli1 ben 33+5 te gittim 2kilo 50 gr çıktı. Doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi zayıf dedi. Bende çok üzgünüm :(
Emineasil1 Ilknur_degrrli1 35 haftaligim 1900 kilosu gelisim geriligi 2 hafta dedi 9 gundur sirf bu yuzden kilo almadigi icin hastanede yatiyorim. Olurda bir sey olursa mudahale edelim diye. 37 ye kadar beslenme plursa 37 de aliriz dedi sezeryanla
Netdlxx Ilknur_degrrli1 Sağlıklı şekilde dünyaya gelsin çok çabuk kilo alır merak etme. Bende hemşireyim, bazı bebekler düşük kiloya rağmen sağlıklı oluyorlar kuvöze girmiyorlar. Asıl önemli olan solunum ve diğer sistemlerin sağlıklı olması.
EliffHakann Ilknur_degrrli1 hiçbir şey olmaz inşallah gönlünü ferah tut. Saglikla kucağına alırsın inşallah 😊
Mekamu Eşimin kuzeni 1700 gramm doğmuş, 1 ay küvezde kalmış. Çok şükür sonra hiçbir sorun olmadan hastaneden çıktı. Çıktığında 2300 gramdı sadece. Yani Allah isterse oluyor, siz de Allaha bırakın. İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun..
Glcni Aynı durumu yaşadım bebeğimde gelişim geriliği vardı perinataloji takip ediyordu gerilik 4 hafta olunca 37 haftalıkken doğum yapacaksın dediler bebeğim 33 haftalık görünüyordu doğum yaptım çok şükür bebeğim küvezde kalmadı ama sarılıktan dolayı küvezde kaldı