Lolipop Kızlar öncelikle merhaba.2.hamileligim ve çok iştahsızlık canım hiç bir şey yemek istemiyor.Troit ilacı kullanıyorum acaba ilgisi var mıdır?Bu bebiş nasıl büyüyecek yaa.Benim gibi olan var mı acaba 🙁