cavrosay guzelll Gerçektenmi.peki açilman varmı canm.benmde sancılarm var ve çok.inşallah çabuk gelsn insiyorm.2 hafta önden gidiyor.🙂
Mommy1 guzelll bende 36+5im bugun kontrolde benimde sancim cikti hatta bu hafta gelebilir dedi. Normal bence bekliyordum ben zaten cunku artik baski yapmaya basladi. Sizinkinin cinsiyeti ne acaba kiz mi
YaseminAhmet1910 cavrosay ayni sekilde bende 37+1 onden gidio 2 hafta bian once gelsin istiyorum ama sanci falan cikmio hic bi belirti yok daha
cavrosay Edolili benmde 28 den başladı canm.resmen hergün dogum agrısı cekiyorm bel kask agrısi.ama cabuk geçiyo.hiç bisey yok.artk doğsun istiyorum.acaba ne yapmak lazm dogumu tetikliycek🤔
Sesem Haftada çıkmaya başladı benimkiler çıksın hazırlasın vücudum kendini 40. Haftaya kadar bekletmesin beni 😀
Edolili cavrosay ayy bende öyleyim canım 😊 bazıları herşeyi yapıyor yiyor içiyor ama yinede erken doğuramiyor yada kolay , bazısı da hiç bişey yapmıyor tık diye doğuruyor 😊
guzelll Sancının değerini söylemedi sancıların çıkmış 10 dk da bi dedi Altan baktı açılma yok ama rahim yumuşamış biraz dedi tahmini doğum ne zaman olur dedim 38 gibi olur dedi
guzelll Mommy1 aaaa bu hafta gelebilir mi dedi gerçekten sancılarınızın serçesi baya yüksek demekki nasıl ağrılarınız kaç dk da bi geliyor açılma falan varmıymış